پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

معرفي اطلاعات كتاب

ارايه بهترين اطلاعات كتاب

معرفی گواش تک رنگ پارس

۶ بازديد
گواش به گونه ای از رنگ گفته می شود که با حل شدن در آب رنگدانه ایجاد می شود. گواش با آبرنگ فرق دارد و بعد از استفاده از آن تصاویری مات ایجاد می شود. در نقاشی گواش پارس از رنگ های پر طرفدار است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در نقاشی تابلوها هم می توان از این رنگها استفاده کرد . قدمت این رنگ به 600 سال پیش برمی گردد. بعد از استفاده و خشک شدن رنگ می توان لایه های جدیدی را با ترکیب کردن با لایه های قبلی ایجاد کرد.در گواش تک رنگ پارس نسبت صمغ به رنگدانه بیشتر است از این رو خاصیت پوشانندگی بیشتری نسبت به آبرنگ دارد.شما می توانید با خرید گواش تک رنگ پارس که از خالص ترین رنگدانه ها تشکیل شده است با غلظتی مناسب و همپوشانی یکدست و درخشان محصول نهایی خود را بعد از خشک شدن با سطحی یکنواخت و همچنین مخملی در اختیار داشته باشید.

سایر محصولات فروشگاه بوک دوک

روان نویس وان بیزینس اشنایدر

خودکار بیک soft

رنگ روغن وستا 37 میل
 

معرفی کتاب تکه هایی ار یک کل منسجم

۸ بازديد
کتاب عمومی «تکه هایی از یک کل منسجم» بر گرفته شده ازکتاب های هنر خوب زندگی کردن، هنر شفاف اندیشیدن، شفای زندگی و پروژه شادی است .کتاب های امروزه اغلب نوعی مثبت اندیشی کاذب را به خواننده القا میکند اما کتاب تکه هایی ار یک کل منسجم اینگونه نیست و نگاهی واقع بینانه نسبت به زندگی دارد.مطالب این کتاب ظاهر داستانی ندارد و بیشتر تجربیات شخصی نویسنده است .کتاب تکه هایی از یک کل منسجم مورد استقبال زیادی از سوی مخاطبان قرار گرفت طوری که در مدت کوتاهی برای بار پنجم به چاپ رسید .این کتاب در نه فصل گرد آوری شده است و در رده داستان های خود شناسی قرار دارد که هر کدام به بخش های کوتاه یک تا سه صفحه ای تقسیم شده اند. از بالاترین رده های روابط اجتماعی یک انسان شروع می شود و در نهایت پی به تنهایی بشر می برد. نشان می دهد که با خودشناسی می توان صمیمیت و روابط پایدارتری را ایچاد نمود. کتاب با واقع نگری از شما می خواهد خودتان را بپذیرید و در نهایت آرامش را بیابی

سایر محصولات جهت خرید کتاب در فروشگاه بوک دوک

کتاب چشم هایش

کتاب کی پنیر مرا جابجا کرد

کتاب چهار اثر از فلورانس

کتاب هنر شفاف اندیشیدن

كتاب ازقيطريه تااورنج كانتي

۸ بازديد

كتاب از قيطريه تا اورنج‌ كانتي با عنوان فرعي «وقايع‌نگاري يك مرگ از پيش تعيين‌شده» از حميدرضا صدر هم جز آن دسته از كتاب‌هايي قرار مي‌گيرد كه ماهيتي «مرگ‌آگاهانه» دارند. كتابي بر پايهٔ تجربياتي شخصي كه در آن نويسنده‌اش به راستي به مصاف مرگ رفته است و ظرف دو و نيم سال تا آن‌جايي كه توانسته از حمله‌ها، سركشي‌ها و فريادهاي تيم متخاصم و دفاع جانانه خودش گفته و نوشته است. كتاب از قيطريه تا اورنج‌ كانتي به كوشش انتشارات چشمه در شهريور ماه ۱۴۰۰ منتشر شد.
  كتاب، خودزندگي‌نامه (اتوبيوگرافي) اي است كه بر چهار بخش كلي استوار است:
به جاي مقدمه
در تهران
در آمريكا
به جاي مؤخره
حميدرضا صدر نوشتن دربارهٔ بيماري‌اش را از جايي آغاز مي‌كند كه آزمايشش را داده و در انتظار دريافت نتيجه است و اين آغاز راهي است كه قرار است دو سال و نيم در رابطه با آن بنويسد؛ از روز و شب خود، از سختي‌ها و مصائب بيماري، از اميدها و نااميدي‌هايش، از رفت‌وآمدهاي مكرر به آزمايشگاه‌ها و بيمارستان‌ها، از برخورد هر روزه با پزشكان و پرستاران؛ قرار است دربارهٔ صبر و شكيبايي همراهانش در اين راه بخوانيم، دربارهٔ روزمرهٔ خود بيمار، دربارهٔ دلتنگي‌ها، حسرت‌ها، خواستن‌ها. دربارهٔ آن كه كاش رشد بيماري متوقف شود، به روزهاي قبل از بيماري برگردم، از هياهويي كه بيماري با خودش مي‌آورد و تمام دنياي انسان را به خودش مشغول مي‌كند. قرار است از تمامي اين‌ها بخوانيم.

ساير كتابهاي فروشگاه بوك دوك جهت خريد كتاب و خريد نوشت افزار
خريد بوستان و گلستان سعدي
تكه هايي از يك كل منسجم